معرفی نیازهای فناورانه شرکت ایپکو در همایش ظرفیت‌های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو

ایپکو-دانش بنیان

معرفی نیازهای فناورانه شرکت ایپکو در همایش ظرفیت‌های همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو

شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو در راستای اهداف میان‌مدت خود و ارتقاء توانمندی داخلی در طراحی و تولید قطعات و مجموعه‌های موتوری، نیازمندی‌های آینده نزدیک خود در زمینه‌ی کسب دانش فنی و داخلی سازی این قطعات را ارائه نمود.

کارشناسان ایپکو در نشست‌های روز نخست این همایش، مجموعه پرخوران (Turbocharger)، مجموعه تلمبه روغن شار متغیر (Variable Oil pump) و قطعات مجموعه سوخت افشان مستقیم (GDI)‌ را معرفی کردند و در ضمن تشریح اندازه بازار آینده این محصولات، علت لزوم ورود به داخلی‌سازی این قطعات را تشریح کردند. سپس با بیان فعالیت‌های انجام شده تا بحال در توسعه این قطعات و مجموعه‌ها در گروه صنعتی ایران‌خودرو، چالش‌ها و مشکلات خود را برای رسیدن به “تولید اقتصادی” این محصولات، با فناوران دانشگاهی و دانش‌بنیان به بحث گذاشتند.

ایپکو-دانش بنیان
ایپکو-دانش بنیان
ایپکو-دانش بنیان

این قطعات و مجموعه‌ها در موتورهای جدید گروه صنعتی ایران خودرو مورد استفاده قرار می گیرد که توسعه و تولید آن‌ها، منطبق بر نقشه راه قوای محرکه ایران‌خودرو است که تا سال 1405 بر روی تمامی شاسی‌های موجود و آینده ایران خودرو قرار می گیرند. این امر مستلزم تأمین قطعات و مجموعه‌های جدیدی نظیر پرخوران، پمپ روغن شار متغییر می باشد. همچنین مجموعه قطعات سوخت افشان مستقیم (GDI) نیاز تولید پرقدرت‌ترین موتور سه استوانه ملی می باشد.

ایپکو-دانش بنیان

در پایان این نشست‌ها ضمن اعلام آمادگی شرکت ایپکو در ارائه دستاوردهای دانشی و مشاوره و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی جهت طراحی و داخلی سازی این قطعات، از شرکتها و مجموعه‌های علاقمند و متخصص دعوت به مذاکره حضوری در محل برگزاری همایش‌ها به صورت B2B نمود که این جلسات در روز دوم این همایش برگزار خواهد گردید.

ایپکوایران خودرودانش بنیان


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

GDITurbochargerVariable Oil pumpپرخورانتلمبة روغن شار متغیرقطعات سوخت افشان مستقیم (GDI)قوای محرکهقوای محرکه ایران‌خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *