رونمایی از موتور سه استوانه تزریق مستقیم

ICICE-13

رونمایی از موتور سه استوانه تزریق مستقیم در آیین افتتاحیه سیزدهمین همایش موتورهای درونسوز و نفت

با حضور وزیر صمت، مدیران عامل شرکتهای ایران خودرو و سایپا ، معاون برنامه ریزی وزیر نفت و مدیران عامل شرکت ایپکو و ساپکو و همزمان با سیزدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت از نخستین موتور سه استوانه تزریق مستقیم ملی رونمایی شد.

این همایش، که با همکاری همه اساتید و کارشناسان حوزه قوای محرکه برگزار شده، ارایه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فنی در زمینه موتور و خودرو است. بر این اساس، چشم انداز این همایش، بررسی راهبردهای آینده کاربرد موتور احتراقی در خودروسازی و توسعه کاربردهای غیرخودرویی موتورهای احتراقی است.از جمله محورهای این همایش که مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریاست آن را بر عهده دارد، تحقیق و توسعه و سازندگان رده یکمی، چرخه های رانندگی، موتور و خودروی برقی و دورگه، موتور و پیل سوختی هیدروژنی، مهندسی احتراق و آلایندگی، دینامیک سیالات و ترمودینامیک موتورهای درونسوز، خنک کاری و انتقال حرارت، روش های طراحی و ساخت در قوای محرکه، صحه گذاری و قابلیت اطمینان و مدیریت هوشمند الکترونیک و نگاشت است.

در دهمین نمایشگاه موتور شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو موتور خفیف دورگه (Mild Hybrid)، موتور EFP TC و پرقدرت ‌ترین موتور از خانواده موتور سه استوانه ملی با فناوری تزریق مستقیم سوخت، قطعات EMS داخلی سازی شده، خودروهای سورن پلاس گازسوز پرخوران (TC CNG Dedicated)، خودروی دنا پلاس دو رگه، خودروی تارا با قابلیت راننده‌یار هوشمند (ADAS) و خودروی برقی کلاس A با موتورالکتریکی ساخته شده توسط متخصصان شرکت ایپکو را ارائه نمود. همچنین تجهیزات تست دریچه گازبرقی، آزمون کویل، دستگاه نشتی سنجی راهگاههای دود و هوا و رائه خدمات مهندسی در این زمینه، تجهیز بینایی ماشین با قابلیت کاربرد متنوع در تشخیص قطعات معیوب و ارائه خدمات واقعیت مجازی و شبیه سازی سه بعدی فرآیندها از دیگر مواردی ارائه شده در ا غرفه شرکت ایپکو می باشد.

ICICE
ICICE

در خلال این همایش دو روزه، مقالات شفاهی و دیواری از سوی صنایع و دانشگاه ها ارایه و میزگردهای تخصصی و کارگروه های علمی و اجرایی با حضور کارشناسان دانشگاهی و صنعتی، حول محور چالش های اصلی کشور، برگزار می شود. در انتها و در جشنواره علمی و فنی این همایش، از برترین های حوزه های پایان نامه، کتاب، ثبت اختراع و طرح پژوهشی، تقدیر می شود.

ICICE
ICICE
ICICE
ICICE

گفتنی است، شرکت ها و صاحبان صنعت موتور و خودرو داخلی و خارجی به طور گسترده در نمایشگاه های موتور این همایش با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای خود مشارکت کرده اند.

ICICE
ICICE

ایپکوموتورهمایش

سیزدهمین همایش موتورهای درونسوز و نفتموتور سه استوانه تزریق مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *