داوری نهایی و اختتامیه رویداد شتاب‌دهی قوای محرکه


داوری نهایی و اختتامیه رویداد شتاب‌دهی قوای محرکه

رویداد شتاب دهی قوای محرکه که به منظور جذب ایده‌های نو و همچنین جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف در خردادماه امسال آغاز شد، به روز پایانی خود رسید.

در این رویداد 47 طرح از گروههای مختلف علمی و دانشجویی به دبیرخانه رویداد در دانشگاه شریف ارسال شد. طرحهای ارسالی پس از بررسی در مرحله داوری اولیه، برای بررسی های تخصصی به گروه داوران سپرده شدند. طرحهای واجد شرایط برای هدایت و منتورینگ در حوزه کسب و کار به متخصصان این حوزه سپرده شد. در ادامه پس از جمع بندی نظرات داوران، 12 طرح به مرحله پایانی راه یافتند.

برای گروههای شرکت کننده در این رویدارد در حوزه قوای محرکه و خودرو 7 کارگاه تخصصی برگزار شد و 342 نفر در این کارگاه‌ها شرکت نمودند. در حوزه کسب و کار نیز 4 کارگاه آموزشی با حضور 237 نفر برگزار شد.

داوری نهایی و اختتامیه رویداد در روز پنج شنبه 30 آذرماه 1402 در آمفی تئاتر شرکت ایپکو برگزار می شود. در این روز ابتدا گروهها در حضور گروه داوری 9 نفره که با تنوع تخصصی مختلف انتخاب شدند، مباحث فنی و کسب و کاری طرح هایی خود را ارائه خواهند نمود و در این مرحله توسط داوران امتیاز نهایی در 4 محور «مدل کسب و کاری»، «قابلیت فنی اجرای ایده»، «تیم سازی و تخصص» و «دستاوردها و مجوزها – نحوه و زمانبندی ارائه» داده خواهد شد.

در ادامه از ساعت 14 مراسم اختتامیه این رویداد برگزار می شود و به طرح‌های برتر اول تا سوم با اهدای لوح تقدیر، به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون تومان هدیه نقدی از سوی شرکت ایپکو اهدا خواهد شد.

داوری نهایی و اختتامیه رویداد شتاب‌دهی قوای محرکه

ایپکو

رویداد شتاب‌دهی قوای محرکهشتابدهی قوای محرکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *