حضور و حمایت شرکت ایپکو از اولین کنفرانس ملی مهارت ایران


حضور و حمایت شرکت ایپکو از اولین کنفرانس ملی مهارت ایران

توسعه آموزش‌های فنی و مهارت محور برای صنعت و اقتصاد کشور به ویژه شتابدهی به فرایند تولید امری حیاتی است؛ زیرا سرمایه گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلااستفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد. بنابراین از ضرورت­ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی، آموزش مهارت­‌های لازم به سرمایه انسانی است. تلفیق علم، فن و هنر که نقش بسیار مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد ایفا نموده و مضمونی توسعه­‌ای دارد.  افزایش تواناییهای دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی را دنبال می‌کند. بر همین اساس شرکت ایپکو به عنوان یک شرکت دانش پایه و در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی خود، نسبت به حمایت از اولین رویداد و کنفرانس ملی مهارت ایران اقدام نمود.

این رویداد  روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه سال 1403 در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با حضور  استادان، پژوهشگران و صاحب­‌نظران حوزه مهارت برگزار شد.

در افتتاحیه این رویداد وزیر علوم دکتر زلفی گل، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای و رئیس کنفرانس آقای دکتر خسرویان، رئیس جهاد دانشگاهی آقای دکتر مسلمی نائینی، معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی آقای دکتر خیام نکویی و آقای دکتر متکی نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به حوزه مهارت و آموزش‌های مهارتی تأکید نمودند.

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران

ایپکوهمایش

آموزش‌های فنی و مهارت محورکنفرانس ملی مهارت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *