سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران


در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران؛

تقدیر از آقای مهندس اوسطی و همکاران ایشان به عنوان طرح برتر

در مراسمی که چهارشنبه مورخ 5 اردیبهشت، در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد، از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقای دکتر رعیتی فرد و مدیران ارشد شرکت ایران خودرو برگزار شد، از صنعتگران و کارگران شرکت‌های حاضر، با اهدای تندیس قدردانی شد و از ۱۹ نفر از کارگران نمونه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان نخبگان کار و تلاش نیز در قالب پنج طرح برتر تقدیر به‌عمل آمد.

طرح داشبورد هوشمند پایش و مدیریت داده های کیفی فرآیندهای تولید (CCS) که با مشارکت اداره کل ممیزی و توسعه کیفیت شرکت ایپکو آقای مهندس اوسطی و همکارانشان نیز شایسته دریافت تندیس طرح برتر و لوح تقدیر شد.

این طرح به منظور ایجاد سامانه ای جامع جهت انجام کنترل آماری فرآیند و ایجاد گزارشات تحلیلی با همکاری کارشناسان واحد ممیزی و توسعه کیفیت شرکت ایپکو و کارشناسان معاونت کیفیت ایران خودرو اجرا شد.

نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

با اجرا و طراحی داشبورد هوشمند پایش و مدیریت داده های کیفی فرآیندهای تولید (CCS) در تمامی سالن های بدنه سازی، موتور سازی و … امکان ایجاد گزارشات متنوع در کمترین زمان بصورت خودکار ایجاد شده است و با ایجاد دسترسی های لازم، دریافت گزارش و تحلیل وضعیت شاخص های مربوطه در اختیار تمامی واحد های ذینفع قرار گرفته است.

جمع آوری، طبقه بندی، پایش آماری، سنجش قابلیت فرایندها، صدور هشدار و اخطار انحرافات و مغایرتها، ارتباط با سیستمهای حل مساله و ارایه انواع گزارشات و داشبوردهای اطلاعاتی برای سطوح مختلف سازمان بصورت خودکار و بهنگام (On-line) از جمله نتایج و ثمرات راه اندازی این سامانه می باشد.

نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

ایپکوجشنواره

داشبورد هوشمند پايش و مديريت داده هاي کيفي فرآيندهاي توليد (CCS)مهندس اوسطینخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *