نمایشگاه ایران اکسپو

حضور ایپکو در نمایشگاه ایران اکسپو

در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با رویکرد صادرات خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی و توسعه قوای محرکه و آزمون های موتوری و همچنین نگاشت و توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار مدیریت هوشمند خودرو حضور پیدا کرده است. در این زمینه با آقای احمدآبادی رئیس کل بازاریابی و صادرات ایپکو به گفتگو پرداختیم.

ایشان با اشاره به دستاوردهای صادراتی شرکت ایپکو در سال گذشته و برنامه‌های این مجموعه برای سال جاری، گفت: در سال گذشته و در زمینه فروش خدمات مهندسی، تلاش کرده‌ایم برای شرکت‌هایی مانند هایما که با گروه صنعتی ایران خودرو همکاری می کنند، تطبیق و سازگاری هرچه بیشتر محصولات با اقلیم و سوخت ایران، تغییرات نگاشت (کالیبراسیون) را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه خودروی هایما S7 PRO پنجمین محصولی است که در سال گذشته و در همکاری با هایما، پروژه بهبود نگاشت با اقلیم ایران آن آغاز شد، عنوان کرد: این محصول دارای موتور جدید پرخوران تزریق مستقیم (توربوشارژ GDI) است که از سال گذشته تاکنون تغییرات نگاشت این محصول در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه‌های ایپکو برای سال جاری، اظهار کرد: از طریق شرکت در نمایشگاه‌های مختلف تلاش می شود در کنار محصول هایما و تجربه‌ای که از ارایه خدمات مهندسی به این خودرو کسب شده است، به سایر بازارهای بالقوه ورود کرده و خدمات ارایه کنیم.

نمایشگاه ایران اکسپو

وی افزود: از سوی دیگر، از سال ۱۴۰۱ تا کنون در ایپکو توسعه سامانه مدیریت الکترونیک موتور(EMS) ، توسعه نگاشت و توسعه رایانه موتور ایران خودرو (IKECU) پیش برده می شود. در تلاش هستیم تا برای رایانه موتور (ECU) و سامانه مدیریت الکترونیک موتور (EMS) و ایرادیابی قوای محرکه نیز بتوانیم بازاریابی خوبی انجام دهیم.

به گفته وی، از سال ۱۳۹۹ تاکنون توانسته ایم درآمد ارزی قابل توجه از محل فروش خدمات مهندسی ‌‌با تکیه بر دانش متخصصان و کارشناسان داخلی کسب کنیم.

ایپکونمایشگاه

نمایشگاه ایران اکسپو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *