آزمایشگاه موتور ایپکو

توسعه بازار خدمات فنی آزمایشگاه؛ از خدمات به خارج گروه صنعتی ایران خودرو تا توسعه آزمونهای قطعه ای

سعی نموده ایم مشتری های مختلف و جدید در حوزه خدمات آزمایشگاهی پیدا کنیم. برای شرکت زامیاد آزمون موتوری انجام داده ایم و این همکاری ادامه دارد. با مگاموتور هم در حال همکاری هستیم. آزمونهای قطعه ای را توسعه داده ایم و به دنبال آن هستیم که با کیفیت بهتری انجام دهیم.

جهت اطلاع از توانمندیها و خدمات آزمایشگاه موتور با آقای مهندس سعید جوان مسئول اداره صحه گذاری و آزمونهای مکانیکی آزمایشگاه موتور ایپکو گپ و گفتی انجام دادیم.

آزمایشگاه موتور ایپکو

ایشان از خدمات فنی آزمایشگاههای موتور به شرکتهای خارج از گروه صنعتی ایران خودرو می گوید: در حوزه خدمات به شرکتهای دیگر برای شرکت زامیاد در سه ماه گذشته سه موتور را مورد آزمون قرار داده ایم. در راستای این همکاری، همچنین شرکت زامیاد درخواست انجام آزمون یک موتور دیگر را نیز داده است. این موتور جدیدی است که تا به حال آزمون موتوری بر روی این موتور در ایپکو انجام نشده است.

ایشان در خصوص همکاری با شرکت مگا موتور افزودند: با شرکت مگاموتور هم در حال همکاری هستیم. آزمونهای دوام موتوری این شرکت را قرار است، انجام دهیم. در حال حاضر کار شروع شده و یکسری از فعالیت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم.

در زمینه آزمونهای قطعه‌ای و اختصاصی (Test Rigs) بیان نمودند: آزمون های سطح قطعه برای قطعاتی مانند افشانه روغن، شمع، تسمه سفت کن، رادیاتور، بلبرینگ ها و … انجام می شود.  امکان انجام آزمونهای رادیاتور را به تازگی ایجاد کردیم و در حال انجام آن هستیم. آزمونهای افشانه خنک کن سمبه را انجام می دهیم. این نوع از آزمون‌ها را توسعه داده ایم تا با کیفیت بهتری انجام دهیم. برای چند قطعه دیگر مانند تسمه سفت کن نیز برنامه داریم آزمونها را گسترش دهیم و بر روی آن کار کنیم.

سعی نموده‌ایم مشتری‌های مختلف و جدید در حوزه خدمات آزمایشگاهی جذب نموده و توسعه این گونه فعالیتها را در دستور کار داریم.

آزمایشگاه موتورایپکوموتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *