EF7NA پلاس

پیشرفت طرح توسعه رایانه موتور ۳۲ بیتی

طرح توسعه رایانه موتور ۳۲ بیتی، مشابه توسعه رایانه موتور ۱۶ بیتی در حال انجام است.

طرح توسعه رایانه موتور ۱۶ بیتی مرحله خارج خط (Offline) رو با موفقیت گذرانده است و تأییدیه هم‌بندی تمام قطعات سطح موتور و خودرو دریافت کرده است. تا کنون 2 خودرو در مرحله برخط (Online) تولید گردیده است و در حال انجام آزمون‌های پیمایش بالا می باشد. آزمونهای آلایندگی بر مبنای استاندارد اروپا 5 نیز به اتمام رسیده و به یاری خداوند متعال در اوایل سال آینده به تولید انبوه می رسد.

در طرح توسعه رایانه موتور ۱۶ بیتی نحوه همکاری با شرکت‌های پیمانکار به این صورت می باشد که توسعه سخت افزار به عهده شرکت «صقا» صا ایران بوده و توسعه نرم‌افزار پایه و کاربردی کاملا به عهده شرکت ایپکو می باشد. همچنین صحه گذاری در سطح موتور و خودرو نیز به عهده شرکت ایپکو است.

قرارداد طرح توسعه رایانه موتور ۳۲ بیتی از سال گذشته با شرکت ایران خودرو بسته شده است. همکار ما در حوزه سخت افزار و نرم افزار پایه شرکت جتکو می باشد و اولین نمونه A sample این طرح به تولید رسیده است. این نمونه اولیه برای بررسی و صحه گذاری سخت افزار آماده شده است. همزمان توسعه نرم‌افزار پایه توسط شرکت جتکو در حال پیشرفت می باشد و توسعه نرم افزار کاربردی نیز توسط شرکت ایپکو در حال انجام می‌باشد.

EF7NA پلاس

مطابق برنامه ای که با شرکت ایران خودرو توافق کرده ایم، اواخر سال ۱۴۰۱ ان شاء الله محصول ۳۲ بیتی بر روی خودروی دنا پلاس با موتور EF7NA پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است محصول رایانه موتور ۱۶ بیتی بر روی خودروی دنا پلاس با موتور EF7NA  تعریف گردیده است.

نرم افزار کاربردی که در این طرح توسعه پیدا کرده است، قابلیت استفاده بر روی کلیه محصولات جاری ایران خودرو به جز محصول پرخوران و گازسوز را دارد.

ایپکوایران خودروموتور

+EF7NAEF7NA پلاساروپا 5دنا پلاس با موتور EF7NA پلاسطرح توسعه رایانه موتور ۳۲ بیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *