نمایشگاه قطعات نمونه پیشرانه سه استوانه (موتور کم‌مصرف ایران‌خودرو) در ایپکو

IK 3FX

نمایشگاه قطعات نمونه پیشرانه سه استوانه (موتور کم‌مصرف ایران‌خودرو) در ایپکو

رونمایی از نخستین «پیشرانه ملی سه استوانه (موتور کم مصرف شرکت ایران خودرو) در تاریخ 1399/10/29 (روز هوای پاک) در سال جهش تولید با حضور وزیر محترم صمت و نمایندگان مجلس و سایر مقامات و مسئولین کشوری و لشکری، با موفقیت در شرکت ایپکو برگزار گردید. در ساخت این نمونه موتور کم مصرف علاوه بر کارشناسان و متخصصین شرکت ایپکو، سازندگان نمونه‌ی قطعات نقش انکارناپذیر در تحقق تولید این موتور نمونه داشته‌اند.

جهت قدردانی از تلاش و همت این جهادگران عرصه صنعت خودروی کشور و همچنین تجدید میثاق با سازندگان و تامین‌کنندگان قطعات این موتور کم‌مصرف در راه توسعه محصول، نمایشگاه قطعات نمونه پیشرانه سه استوانه در تاریخ 1399/11/08 با همکاری صمیمانه ساپکو و با حضور جناب آقای دکتر مقیمی (مدیرعامل محترم ایران‌خودرو) در شرکت ایپکو برگزار می‌گردد.

IK 3FX

هدف از برگزاری این نمایشگاه، شناسایی منابع تامین، استفاده از توانمندی‌های ساخت داخل (خودکفایی قطعات منطبق بر رویکرد اقتصاد درون‌زا) و هم‌افزایی دانش توسعه در صنعت خودروی کشور در امور تامین قطعات می‌باشد.

مشارکت سازندگان و تامین‌کنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی در این نمایشگاه، تحقق تولید موتور کم مصرف را میسر و دلگرمی تیم توسعه محصول را باعث می‌گردد.

ایپکوموتورنمایشگاه


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

پیشرانه سه استوانهتامین‌کنندگان قطعاتسازندگان قطعاتصنعت خودرونمایشگاه قطعات نمونهنمایشگاه قطعات نمونه پیشرانه سه استوانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *