تایید دانش بنیان بودن طرحهای جاری شرکت ایپکو

ایپکو و دانش بنیان

تایید دانش بنیان بودن طرحهای جاری شرکت ایپکو

براساس ماده (3) آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات یکی از معیارهایی که در فرایند ارزیابی و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان موردتوجه قرار می‌گیرد، بررسی دانش‌بنیان بودن کالاها و خدمات ارائه‌شده توسط آن شرکت‌ها است. این فرایند توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌گردد

شرکتهای دانش بنیان موسساتی هستند که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالاها و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان فعالیت می کنند.

شرکت ایپکو به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه قوای محرکه در خاورمیانه و اولین شرکت دانش بنیان در مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو درخواست ارزیابی محصولات و خدمات خود را به کارگروه مذکور ارائه نمود. پس از طی مراحل ارسال مستندات و ارزیابی کارشناسان کارگروه، رساند تمامی طرح های درخواست شده در رده “دانش بنیان نوع 1” ثبت گردیدند.

طرح موتور سه استوانه (3FX)، طرح توسعه موتور XUP، نگاشت کامل خودروهای سواری با جعبه دنده دستی، طراحی و توسعه رایانه هوشمند موتور، خدمات طراحی مهندسی، توسعه و انطباق قوای محرکه و خودرو، طراحی مهندسی و ارتقاء موتور EF7 تنفس طبیعی (+EF7 NA) و پرخوران(+TC7) ، طراحی و توسعه خودروی سواری دو نیرو (دنا پلاس پلاگین هیبریدی و رانا هیبریدی) و طراحی و توسعه موتور دیزل سواری EFD موفق به اخذ تأییدیه «دانش بنیان نوع 1» شدند.

ایپکو و دانش بنیان

این موفقیت را به عموم همکاران شرکت ایپکو تبریک می‌گوییم.

ایپکو


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

دانش بنیانشرکت‌ دانش‌بنیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *