حضور شرکت ايپکو در نمايشگاه مراکز آموزش جوارکارگاهی حوزه صنايع خودرو

مراکز آموزش جوارکارگاهی حوزه صنايع خودرو

حضور شرکت ایپکو در نمایشگاه مراکز آموزش جوارکارگاهی حوزه صنایع خودرو

در راستای توسعه ارتباط آموزشی بین سازمان فنی و حرفه‌ای و شرکت ایپکو، مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو (9 دی)، از شرکت ایپکو برای حضور در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه صنایع خودرو دعوت نمود. این نمایشگاه در تاریخ 11/08/1400 از ساعت 09:00 الی 11:00 واقع در محل این مرکز فنی و حرفه‌ای در پیکان شهر برگزار گردید.

شرکتهای حاضر در این نمایشگاه دارنده مجوز مرکز آموزش جوار کارگاهی هستند و در زمینه آموزش مهارتهای خودرویی فعالیت دارند. شرکت ایپکو نیز از سال 1395 مجوز مرکز آموزش جوارکارگاهی را اخذ نموده است.

مهمان ویژه این نمایشگاه وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر عبدالملکی بودند. ایشان ضمن بازدید از مرکز تخصصی آموزش مهارت خودرو 9 دی از غرفه شرکتهای حاضر در این نمایشگاه نیز بازدید نمودند.

مراکز آموزش جوارکارگاهی حوزه صنایع خودرو

برگزاری دوره های آموزشی مشترک و ساخت تجهیز آموزشی شبیه ساز عیب یابی موتور EF7 از مهمترین بخشهای ارائه شده به وزیر کار بود که آقای دکتر همتیان با ایشان مطرح نمودند.

دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه مدرسه مهارت خط مونتاژ خودرو و تعمیرگاه مجاز سایپا، مجموعه آموزشی «کارخان» و بخش آموزش تعمیرگاههای مجاز شرکت کرمان خودرو بودند.

مراکز آموزش جوارکارگاهی حوزه صنایع خودرو

آموزشایپکوخودرونمایشگاه


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

دکتر عبدالملکیسازمان فنی و حرفه‌ایمرکز آموزش جوارکارگاهیمرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو (9 دی)وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی

2 دیدگاه

  • جوان ایرانی، افتخار و سربلندی ایران. تبریک و درود به دکتر همتیان تلاشگر، با استعداد و پر همت?

  • آقای دکتر همتیان عزیز و دوست داشتنی، استعداد، خلاقیت و انگیزه شما همیشه قابل تحسین است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *