نمايشگاه خودروهای نمونه توسعه‌ای شرکت ايپکو

خودروهاي نمونه توسعه‌اي ايپکو

نمایشگاه خودروهای نمونه توسعه‌ای شرکت ایپکو

نمایشگاه خودروهای نمونه توسعه‌ای شرکت ایپکو با هماهنگی قائم مقام محترم بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، در روز سه شنبه مورخ 1399/06/25 در محوطه بازاریابی و فروش به مدت یک روز برگزار گردید. خودروهای حاضر در نمایشگاه مذکور عبارتند از:

  • خودروی دنا پلاس دو رگه (Hybrid)
  • خودروی رانا تمام برقی
  • خودرو سورن با موتور دیزل (EFD)
  • خودرو سورن گازسوز با پیمایش بالا
  • خودرو دنا پلاس توربو دنده دستی پرشتاب (SPORT)
  • خودرو دنا پلاس توربو دنده اتومات پرشتاب (SPORT)

جناب آقای دکتر ناقدی (قائم مقام محترم بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو)، جناب آقای مهندس مونسان (مدیرعامل محترم شرکت ایساکو) و آقای مهندس رجبعلی (مدیرعامل محترم شرکت ایپکو) طی بازدید از نمایشگاه محصولات، انتظارات خود در خصوص طرح‌های توسعه‌ای ایپکو را منعکس نمودند. قابل ذکر است کارشناسان واحدهای معاونت بازاریابی و فروش، مدیریت استراتژی (استراتژی محصول) و مدیریت ارتباطات در نمایشگاه حضور فعال داشته و پرسش‌نامه مرتبط جهت اخذ نظرات و پیشنهادهای در حوزه نیازمندی‌های مشتریان را تکمیل نمودند که نتایج آن در تعریف محصولات جدید مطمئناً کارگشا خواهد بود.

مطمئناً با ادامه برگزاری این نمایشگاه‌ها در حوزه‌های خدمات پس از فروش، صادرات، تولید، تکوین قطعات و.. می‌توان محصولات جدید را طبق نیازمندی‌های کلیه ذی‌نفعان و مشتریان طراحی و توسعه داد و با کمترین ایرادات به بازار ارائه نمود.

ایپکوخودروموتورنمایشگاه

خودروهای نمونهخودروی توسعه یافته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *