جزییات تازه در مورد ایران‌خودرو پاورترین از زبان خطیبی

IKCO Powertrain

بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه می‌خواهد پرچم‌دار قوای محرکه باشد

جزییات تازه در مورد ایران‌خودرو پاورترین از زبان خطیبی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: مشکلات موجود در صنعت قوای محرکه نبود حلقه تجاری بازرگانی است و در چنین شرایطی سفارش دهنده قوای محرکه باید دیدگاه اقتصادی داشته باشد و در مرحله اول باید این حلقه مفقوده را اصلاح کنیم.

ایکوپرس- مهدی خطیبی در بازدید از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، با اشاره به توجه ویژه شرکت‌های خودروساز بزرگ دنیا در راه‌اندازی شرکت‌های قوای محرکه گفت: شرکت‌هایی مانند فیات، اشکودا و تویوتا برای فروش و درآمدزایی بالاتر و دریافت سفارش‌ از کشورهای مختلف، به راه اندازی شرکت‌های تولید موتور و قوای محرکه اقدام کرده‌اند.

وی با بیان این‌که ایران‌خودرو ظرفیت رهبری قوای محرکه در ایران را دارد، تصریح کرد: از محورهای اصلی و برنامه مهم ایران خودرو راه‌اندازی «ایران‌خودرو پاورترین» است که این شرکت با نام شرکت توسعه تجارت و خدمات قوای محرکه ایران‌خودرو فعالیت خواهد کرد تا ایران خودرو پیش‌قراول تولید موتور و قوای محرکه در ایران و منطقه خاورمیانه باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تولیدات قوای محرکه و موتور در این شرکت اظهار کرد: محصولات متنوع موتور و قوای محرکه در شرکت‌های چرخشگر، ایدم، محور خودرو، نیرومحرکه و محورسازان طراحی و تولید می‌شود و درصدد هستیم با ساختار بهتری شرایط عرضه و فروش آنان را به شرکت‌های دیگر فراهم کنیم.

خطیبی ادامه داد: در حال حاضر با تعدادی از شرکت‌های خودروساز داخلی از جمله سایپا، دیارخودرو، زامیاد و عقاب در زمینه تامین نیاز قوای محرکه همکاری داریم که از محصولات تولیدی قوای محرکه ما استفاده می‌کنند و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی برای گروه صنعتی ایران خودرو استفاده کنیم.

IKCO Powertrain

وی با بیان این‌که ایران‌خودرو پاورترین با نظارت کامل، مجری سفارش‌های قوای محرکه خواهد بود، گفت: این شرکت نیازهای ایران‌خودرو و دیگر شرکت‌ها را دریافت و به شرکت‌های دیگر مانند ایدم، چرخشگر، ایپکو و محورسازان منتقل می‌کند و این شرکت‌ها با توجه به میزان سفارش تولید می‌کنند.

خطیبی ادامه داد: با راه‌اندازی این شرکت و تجمیع فعالیت‌ها و اقدامات حوزه قوای محرکه و جلوگیری از موازی‌کاری، در چند سال آینده تاثیر ملموسی در میزان فروش و درآمد گروه صنعتی ایران خودرو ایجاد خواهد شد که رضایت سهام‌داران را نیز به همراه خواهد داشت.

وی گفت: لازم است با برگزاری جلسات و دعوت از شرکت های خودروساز داخلی، ظرفیت‌ها و اقدامات خود را در حوزه طراحی و تولید موتور و قوای محرکه ارایه دهیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو با انتقاد از برخی رفتارهای تخریبی با صنعت خودروسازی، بر برنامه‌های متنوع ایران‌خودرو برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود تاکید کرد.

لازم به ذکر است، مدیر عامل و قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو از نمایشگاه محصولات توسعه داده شده این شرکت شامل موتورهای OHV ،OHVG ، IP16،XUM ،EF7 ،EF7-TC ، EF7P، EFD، IK3 بازدید کرد و درجریان آخرین دستاوردها و اقدامات ایپکو قرار گرفت.

ایپکوایران خودروبازدیدموتور


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

IKCO Powertrainایران‌خودرو پاورترینمهدی خطیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *