توسعه فناوری داده‌بَردار (Data Logger) برروی خودروها

Data Logger

توسعه فناوری داده‌بَردار (Data Logger) برروی خودروها

امروزه شنیدن نیازهای مشتریان (ایرادات و پیشنهادها) و تبدیل آن به مباحث فنی (QFD) و رفع نیازمندی با استفاده از ابزارهای کیفی، یکی از وظایف اصلی سازمان‌های مشتری‌مدار است. در این راستا بررسی ایرادات اعلامی مشتریان در حوزه قوای‌محرکه (موتور و سامانه هوشمند آن)، یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه‌ی خدمات پس از فروش و نمایندگی‌هاست. با توجه به نارسایی بیان دقیق و عدم شناسایی صحیح مشکل/ ایراد و حل مسئله از طریق آزمون/ سعی و خطا،  باعث می‌گردد که نمایندگی‌ها معمولاً راهکار تعویض به جای تعمیر را برگزینند. این راهکار منتج به مراجعه مکرر مشتری به نمایندگی، دوباره‌کاری‌ها، اتلاف زمان و هزینه (مواد مصرفی، سربار، استهلاک و …) و در نهایت باعث نارضایتی مشتریان می‌گردد.

در راستای تبدیل نیار مشتری به راه حل فنی، شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو)، با نصب داده‌بَردار (Data Logger) بر روی خودروهای دارای ایراد، شناسایی مشکل به صورت نرم‌افزاری و برخط، با بکارگیری برنامه‌ی کاربردی، نسبت به رفع مشکل اقدام می‌نماید. استفاده از این عیب‌یاب، کاهش رفت و آمدها، راستی‌آزمایی ادعاها، شناسایی دقیق ایراد، زمان و علت وقوع و رفع آن در اسرع وقت را باعث می‌گردد. رویکرد استفاده از فناوری‌های نوین ذکر شده می‌تواند حوزه خدمات پس از فروش را با تحولی شگرف و ارتقای رضایت مشتریان را حاصل نماید.

Data Logger

شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) با نصب داده‌بَردار (Data Logger) بر روی محصولات توسعه‌ای قوای محرکه، گامی بلند در پیاده‌سازی مرحله صحه‌گذاری و صنعتی‌سازی این قطعه با فناوری بالا برداشته و امکان استفاده آن در خودروهای هوشمند (Connected Car)، ارتباط موثر و کارآمد با مشتریان (CRM)، تسهیل در ارائه خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌است.

ایپکوخودروموتور


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/ipco/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4415

Data Loggerداده‌بَردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *