بازدیدهای مهمی که از روند آماده سازی موتور سه استوانه انجام گردید


بازدیدهای مهمی که از روند آماده سازی موتور سه استوانه انجام گردید

در جریان همبندی و آماده سازی موتور سه استوانه ایرانی در شرکت ایپکو بازدیدکنندگان مهمی از شرکت ایپکو و فرآیند آماده سازی موتور بازدید نمودند. بعد از بازدید مدیرعامل ایران خودرو از جریان همبندی موتور و تبریک و خداقوت ایشان به تیم پروژه و مجموعه شرکت ایپکو، روز یکشنبه مورخ 21 دی‌ماه 99 آقای دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت به همراه تنی چند از مدیران از روند آماده سازی موتور بازدید نمودند. در این بازدید مدیر عامل ایپکو و همچنین مدیر پروژه توضیحاتی در خصوص خانواده موتور سه استوانه ارائه نمودند.

بازدید دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت

همچنین روز یکشنبه مورخ 28 دی‌ماه 99 آقای دکتر منطقی مدیرعامل اسبق ایران خودرو دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شرکت ایپکو حضور یافته و از نزدیک در جریان مراحل آماده سازی این موتور قرار گرفتند و توضیحاتی از سوی همکاران به ایشان ارائه گردید.

بازدید دکتر منطقی

آقای دکتر شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور در تاریخ 4 بهمن 1399 بعد از بازدید از شرکت ایران خودرو به همراه مدیر عامل و تنی چند از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از شرکت ایپکو، در جریان مراحل آزمون موتور سه استوانه ایرانی در آزمایشگاه موتور قرار گرفتند.

دکتر شیرکوند

مهمان دیگر ایپکو در این ایام، آقای دکتر هادی بیگی نژاد نماینده مجلس و دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود که در تاریخ 7 بهمن 99 از شرکت ایپکو بازدید نمودند. در جریان این بازدید آزمون موتور سه استوانه ایرانی در آزمایشگاه موتور در حال انجام بود و آقای مهندس رجبعلی مدیرعامل ایپکو توضیحاتی در خصوص این موتور به ایشان ارائه دادند.

دکتر هادی بیگی نژاد

ایپکوبازدیدموتور

ایران خودرودکتر شیرکونددکتر فرشاد مقیمیدکتر قبادیاندکتر منطقیدکتر هادی بیگی نژادموتور سه استوانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *