امضای تفاهم نامه توسعه و تولید خودروهای کم مصرف و دوگانه سوز

Memorandum of Understanding

امضای تفاهم نامه توسعه و تولید خودروهای کم مصرف و دوگانه سوز مابین ایران خودرو و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

تفاهم‌نامه همکاری با موضوع «همکاری در زمینه توسعه و تولید خودروهای کم مصرف و دوگانه سوز و آماده سازی بستر مناسب در خصوص تولید خودروهای کم مصرف و دوگانه سوز» میان شرکت‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت به نیابت از وزارت نفت و ایران‌خودرو امضا شد.

روز دوشنبه، ( ۲۹ دی‌ماه) هم‌زمان با روز ملی هوای پاک و در حاشیه آیین رونمایی از نخستین پیشرانه ملی سه‌استوانه ایرانی، بین علی مبینی‌دهکردی، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو امضا شد.

این تفاهم‌نامه با هدف همکاری شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و ایران‌خودرو در زمینه توسعه، تولید و آماده‌سازی بستر مناسب پیرامون خودروهای کم‌مصرف و دوگانه‌سوز در چارچوب مصوبه شورای اقتصاد تدوین و امضا شده است.

طرح تولید قوای محرکه کم‌مصرف در خودروهای داخلی و جایگزینی با خودروهای فرسوده با هدف کاهش مصرف سوخت خودروها به پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، کاهش انتشار آلایندگی و رسیدن به اهداف استانداردی محیط‌زیست اروپا ۶ طراحی شده و در حال اجراست. استفاده بهینه از زیرساخت‌های سوخت پاک گاز طبیعی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و جلوگیری از آثار مضر آن و ایفای تعهدهای ملی و بین‌المللی از دیگر ویژگی‌های این طرح است.

ایپکوایران خودروتفاهم نامه

خودروهای کم مصرفخودروهای کم مصرف و دوگانه سوزدکتر مقیمیشرکت بهینهسازی مصرف سوختکاهش آلایندگیکاهش تولید گازهای گلخانه ایهوای پاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *